keskiviikko 22. elokuuta 2018

Synttäri onnitteluja

Postilaisen tyttönä minulle on aina ollut itsestään selvyys antaa (ja myös saada)  syntymäpäiväkortteja. Nyt nettiaikakaudella suurin osa toivottelee onnea tekstiviestinä, whatsupilla tai facebookin kautta, mutta kyllä yhä edelleenkin tahdon saada perinteisen synttärikortin. Äitiltä, siskolta ja kahdelta lapsuudenystävältäni onneksi sellaiset sain tänä vuonna.  Oikeassa kortissa on paljon enemmän ajatusta ja tunnelmaa, kuin hätäisesti kirjoitetussa facebook onnittelussa. Korttiin on myös helpompi kirjoittaa sellaisia sanoja, joita on hankala sanoa ääneen.

Nyt esittelen kauneimpia synttärikorttejani, joita olen viimeisen 27 vuoden aikana saanut, tai muuten vain hankkinut itselleni, koska kortit ovat parhautta:

Pikku Myy ja Haisuli kortit olen saanut ystäviltäni, kaksi muuta olen ostanut Muumikaupasta
Nämä Muumikortit olen saanut joskus lapsena syntymäpävä ja ystävänpäiväkortteina.
Äitini tietää, että rakastan tenavia, joten häneltä olen saanut mopoilevan Ressun
Tenavat jo itsessään ovat minulle ilonaiheita
Postcrossingin kautta olen saanut nallepostia
Sisko antoi kerran Homer kortin
Jasminen sain tänä vuonna ystävältäni. Synttärilahja ja käärepaperikin oli ehtaa Disneyteemaa
Tämän söpön kortin sain joskus ala-asteikäisenä
Kun avomieheni täytti pyöreitä annoin hänelle tämän Kippari Kallen
Tämä kortti on aina ollut niin suloinen, sain sen 8-vuotiaana lapsuuden ystävältäni
Tämän kortit ostin Sokokselta, koska se on niin hieno
Sisareni antoi tänä vuonna Minni ja Figaro kortin
Maagisen sägkökisun sain toiselta lapsuudenystävältäni
Sisareni tietää että Tuhkimo on lempiprinsessani, jonka sain viime vuonna
Mummo Ankan ostin ihan askartelukaupasta
Sisko on anatanut tänänkin, olin pari vuotta sitten kovasti innostunut konsolipeleistä
Tämän vuoden paras kortti tuli kyllä äidiltä. Maisan teksti on aivan kuin omasta suustani sanottu.
Keräilettekö tai säilytättekö te muutkin saamianne postikortteja?

2 kommenttia:

  1. Kyllä kaikki kortit tulee säilytettyjä, myös joulukortit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kanssa, joulukorteista saa nättejä asetelmia jouluisin vaikka jääkaapin oveen.

      Poista