keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

Ku- ku- Kuumetta

Olen kevään aikana sairastunut jo kolmannen kerran flunssaan. Ei todellakaan ole ollut kivaa, kun joudun taas ramppaamaan terveydenhoitajalla. Mitään troppia ei tietenkään annettu, vaan taas jouduin lepuuttamaan itseäni sairaslomalla. Alkaa jo kyllästyttää pikkuhiljaa tämä lepääminen kotona. Toissa-aamuna kuume oli korkeimmillaan 38,4 astetta ja eilen illalla laski 37 asteeseen. Välillä olen ollut energisempi ja välillä todella väsyneenpi. Pahat menkat tähän päälle tuntui eilen todella kivuliaalta. Ihan peruskaupassakäyntikin koski vatsanpohjaan. Näin kipeänä olen juonut mustaherukkamehua vaikka kuinka monta lasillista ja tuorekurkkua on tullut jo syötyä.

Yleensä kipeänä katson Muumeja, mutta eilen Ruusun Aikaa veti enemmän puoleensa
Jotain hyvää on kipeänä olemisessa, sillä olen vihdoinkin ehtinyt sisustaa uutta kotiamme. Kaikki on nyt virallisesti valmista, joten Volaa! Tälläisessa nyt asustellaan ja on niin paljon kodikkaampi kuin entinen.
Kirppislöytöviuhka pääsi makkarin ikkunan edustalle esille
Seinillekkin saa vihdoin laittaa tauluja
Super Mario potkaisee joka aamu makkarin oven auki
Ulko-ovea vartioi lihansyöjäkasvi
Jääkaappi on taas täynnä magneetteja ja postikortteja. Costello Hautamäki tuli äidiltä tuparikorttina
Olohuoneen seinää koristaa Super Mario ja Severus Kalkaros
Divaanikin vihdoin mahtui asuntoon ja uusi leffahyllykin on komeasti näkyvillä.
Iso ikkuna tuo mukavasti valoa olohuoneeseemme ja oma pikku parveke on kätevä kesällä
Videot on divaanin sisällä säilössä ja vihdoinkin kunnon järjestyksessä

Otsikon nimi vääntyi tästä Popedan Huumetta biisistä

2 kommenttia:

  1. Mä juon kanssa flunssasena aina kuumennettua mustaviinimarjamehua tai muuten vaan talvipakkasilla. :)
    Teillä taidetaan tykätä Super Mariosta. Tollain lihansyöjäkasvi oiskin hyvä ulko-ovella. Vois syödä kutsumattomat vieraat. :D Hieno säilytyspaikka vhs-kaseteillee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustaviinimarjamehu on tehokas lääke. Teetäkin olen jo oppinut juomaan. Mieheni on aikamoinen super Mario fani ja olen kans niistä joistain peleistä tykännyt. Divaani on ihan loistava säilytystila videoille, paljon parempi kuin viime kämpän vaatekomero.

      Poista